Veckan som gått

Bjuder på lite bilder från veckan som gått:
Geoff spelade sin 150 game som firades stort på kvällen.
Espresso martini!
Någon mådde mindre bra dagen efter.
Men det löste vi med Nand's fantastiska mat! Detta är riktig lyx-skräpmat.
Hittade den här roliga parkeringsplatsen när vi skulle köpa kaffe från Elixir. Perfekt för vår lilla bil!
Tog en snabbis till IKEA, beställde garderoben och hemkörning. Åt såklrt 10 köttbullar till lunch också.
Igår lekte jag med smink och gjorde mig iordning för middag med Geoff pappa Lloyd (som bor i Indonesien annars) + 3 av farbröderna.
Spicy italian pizza, helt sjukt god!
Här har vi 4 av 8 syskon (om jag inte missat räkna med någon). Geoff pappa Lloyd längst till höger och de 3 farbröderna som jag inte vågar mig på att stava deras namn. Helt galna är dom, skämtar om allt och dricker som ett öppet hål i öknen. Skitkul att träffa dem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0