Helgen

Fredag: hade migrän i 13h, KUL.
Lördag: Kände mig helt mörbultad av migränen dagen innan, men huvudvärken höll sig borta så jag satt i solen och tittade på fotboll hela dagen. På kvöllen åkte vi in till city till en bar som heter Helvetica, som ligger undangömd i en gränd. Kvällen bästa var helt klart min kebabrulle med vitlökssås på väg till tåget hem.
Söndag: Åkte iväg och hade BBQ hemma hos G's mamma och drack lite öl (har sjukt mycket öl kvar från förlovningsfesten). Hängde i solen och jag plockade citroner från grannens träd (känner mig skitcool! jag ska också ha ett citronträd när jag bor i hus). På kvällen åkte vi till Hoyts cinemas och såg filmen 'Ted', höll på att skratta ihjäl mig! Ni måste se den. Nu har vi ätit glass och kikar på 'Forgetting Sarah Marshall'.
Lemon picker in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0