Ensam hemma

Fick tag på ett neon-gult skal idag! Weho. Här ser man de ljusa topparna lite mer. Ska be G att ta en bild på mitt hår i dagsljus imorgon, är så svårt att visa den riktiga färgen.
 
9 grader och regn har det varit idag. Trodde att jag skulle frysa ihjäl ett tag! Inte ok. Men vi går mot varmare tider. När ni har 9 månader vinter så har vi 9 månader sommar. Heheh.
Jagade runt dammsugare i lägenheten (heltäckningsmatta är väl ändå en dum grej...) när jag kom hem från frissan. Städade köket efter mitt misslyckade bullbak och nu sitter jag i sängen med täcke och kuddar och äter sushi! Min man ska äta kinesiskt med sitt fotbollslag ikväll så I'm home alone. Funderar på att göra något super tjejig som att träna på sminkningar. Har faktiskt kikat på lite såna kurser, guuuuuu va roooooligt det hade vart!
 
Nu har jag även skickat ett mejl med kopia av pass och signerad ansökan om utdrag ur polisregistret, till rikspolisstyrelsen. Självklart var det dyrast för dem att skicka brev till Australien, så 278:- fick jag betala in på deras plus giro. Nu hoppas jag att jag får en fint brev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0