20 grader och vinter!

Idag åkte vi och fikade på ett nytt café. Har en grej där vi åker och fikar på olika ställen varje söndag. Det var 20 grader och strålande sol ute. Tog en sväng till stranden och sedan till ett surf och skate outlet där G köpte lite nya kläder (jag hittade inget till bra pris åt mig själv!). Sedan blev det bio och popcorn, vi såg den sista Batman filmen! Hur bra som helst, bland det bästa jag sett.
Supercool inredning!
Varför inte använda tvättkorgen som lampa istället?
Dags att testa kaffet! gott var det.
Cafét: Ootong & Lincon i South Freo. Så himla hippie, människorna som jobbar där har coolt stil och det var två killar som spelade gitarr där inne.
Tog en promenad och tittade på hus. När jag ska skaffa hur i framtiden skulle jag verkligen vilja bo i det här området.
Hittade ett påklätt träd.
Haha fingret!
SÅ SKÖNT VÄDER! Folk låg och solade och jag ska göra det samma imorgon, för då ska det bli 23 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0