10 köttbullar, tack!

Igår började vi med att köra längst kustvägen förbi strändera eftersom G ville surfa. Leighton, Cottesloe, Swanbourne, City beach, Scarborough och Dog beach men vågorna bjöd inte på något bra och därför drog vi till Ikea direkt istället. Vi hade ett presentkort + Ikea cash som vi ville spendera.
Hej älskade butik!!!
Jag försökta övertala G till att vårat sovrum borde se ut såhär. Det var en tvärt NEJ, antar att det var för tjejig och rosa för han.
Sprang igenom första halvan av butiken för att komma fram till restaurangen. Vi åt lyxmiddag alá Ikea. 10 köttbullar var, rosa prinssestårta, mazarin och daimtårta = matkoma.
Någon var väldigt glad att få äta köttbullar!
Sen kom vi fram till den delen där man plcokar på sig saker, och jag tjatade till mig den blommiga dala-kudden och de blommiga sängkläderna (som inte var så populära hos G haha).
Sen sa vi HAY DOE till Ikea!
Eftersom Ikea börjat med sitt egna skit-utbud av matvaror så fanns det inte så mycket kvar att köpa, men lite blev det i alla fall.
 

Nu väntar jag på att mina pannkakor ska kallna, sen ska jag göra pannkakstårta med grädde och jordgubbar. MUMMMMA. Väntar också på att de blommiga sänkläderna ska torka (ha ställt ett element precis bredvid) sen ska jag visa alla bilder på när jag möblera och fixade här om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0