Stockholm

Jag sov som en stock på den korta flygningen till Stockholm. Här väntade en mormor, en iphone och ett paket med smink från E.L.F. Idag har vi varit i stallet och gosat och ridit mormors häst, Galliano. Jag har inte suttit på en häst på många år så det skulle inte förvåna mig om jag har ont i hela kroppen imorgon. Nu har jag precis installerat min iphone och hittils är jag helt såld, jag älskar den. Följer herr Australiens flygresor på internet, kollar om de har landat/avgått. Just nu sitter han på sin megalånga resa mellan Singapore och Frankfurt. Längtar tills imorgon när jag får sätta mig i bilen och brumma upp till Arlanda och hämta honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0