Big city love

Älskar London mer och mer för varje besök. Det finns alltid något nytt att uppleva. Vi går upp kl.08, äter frukost, leker turister, går i 10h, shoppar, äter street food, crepes med nutella och banan och dricker kaffe i små gränder. Det är ingen snö här och igår sken solen och jag kunde gå i jeansjacka. Idag var det typiskt London-väder, regn.

Min shopping so far...


T.o.m en shopaholic kan ha svårt att hantera Lonon. Alla affärer är så sjukt stora att jag inte orkar gå igenom dem helt. Det mesta på bilden är från billiga Primark förutom örntröjan från Rivier Island, vargtoppen, virkad väst och några smycken från New Look och rosa siliconskal till iphonen från Camden. Urban Decay NAKED palette fick jag ÄNTLIGEN tag på inne på Debenhams (den är helt slutsåld överallt).

Fick lön idag, så det jag shoppat för fick jag tillbaka. Himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0