7 dagar senare


En regnig dag i Paris, fotot är tagit av min grymma G.

Det har hänt mycket sen jag uppdaterade om min shopping. Paris bjöd på språksvårigheter, ett väldigt fint hotell i ett dåligt område och regn. Dessutom vaknade jag upp med en dunder-förkylning. Var helt orörlig men med starka franska piller fick jag för mig att gå 660 steg upp för eiffeltornet.

Här i Sverige har vi hunnit åka slalom, pimplat, tittat på djur i Grönklitt och åkt längdskidor från Eldris till Mora (självklart drack vi blåbärssoppa också!). Min förkylning har gått över till hosta men på torsdag bär det av till Lofsdalen och stugan!

Kommentarer
Postat av: faster jenny

Fotot är super!!!

2012-02-04 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0