00:53


Efter att ha städat min lilla bunker (bild ovan), lagat en tröja, långduschat och börjat virka på en väska så är det dags för mig och min kulmage (uppblåst och ont gör den) att sova på en nybäddad luftmadrass. Dagens lycka var när jag vaknade och såg att det fallit massa nysnö under natten! Jag längtar tills jag får åka skidor. Ska bara jobba mig igenom 2 veckor först. Med start imorgon. Sen ska jag vara turist i Stockholm, shoppa i London, dricka kaffe och vin i Paris, åka slalom, prova snowboard, dricka mer vin, äta älgburgare, åka på vasaloppsspåret, åka till Orsa björnpark, visa mitt barndomshus i finnmarken (Sandsjö), se renar, kramas i en stuga i Lofsdalen, elda i öppenspis, äta våfflor, besöka Falu gruva, pimpla, dricka varmchoklad i snön, skratta, leva. Allt detta ska jag göra med herr Australien. Snart, snart snart!

Köpte precis spotify premium (lycka till med att somna nu Sara!). Jag har inte haft det sen jag lämnade landet den 6 september 2010. Helt sjukt vad jag har saknat det! Kommer passa bra när jag skaffar mig en iphone. ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0