R.I.P my asus laptop

Laddare har kommit, men inget hände. Fick inte den hjälpen jag behövde heller. Har suttit och storgrinat i min ensamhet. JA! Jag fattar jag ska inte bara ha bilderna på datorn, JA! jag kommer köpa en extern hårddisk och spara allt på osv. Måste jag bli straffad så hårt? Jag skiter i datorn, JAG VILL BARA HA MINA BILDER FRÅN AUSTRALIEN OCH ASIEN. Ska plocka isär skiten i smådelar och få ut hårddisken så hoppas jag att jag kan rädda mina bilder. Annars. Dör jag nog. Jobbigt att jag måste vänta till Albin är tillbaka från skidsemester i Italien.... Har glömt att äta för att jag är så hetsig/ledsen över min dator. Så nu blir det mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.piriform.com/recuva

men du behöver kablage att koppla hårddisken till en fungerande dator.

2012-02-21 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0