back to reality


Falun-Gävle-Arlanda-Stockholm-Örebro-Karlstad-Jessheim. I söndags gjorde jag en Sverige-turné som jag aldrig kommer gör om igen. ca.72mil i sträck typ. Ingen känsel i rumpan, spända armar och nervösa sammanbrott. Livrädd att jag skulle krocka med en älg i de mörka värmlandsskogarna. Sov 4h och sen bar det av till Oslo för jobbkurs imorse. Fick migränanfall mitt på dagen och kräktes nästan på min plats längst fram. Tiggde till mig lite tabletter och power napade på tåget hem. Bytte om och åkte och jobbade 'mellanvakt/extrahjälp' 4h. Nu mår jag helt ok efter att ha druckit min hemmagjorda smoothie. Ska sova nu så jag orkar iväg på kurs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara hjärtat du fixade det. Du är bäst!

2012-02-14 @ 13:56:17
Postat av: Faster Jenny

Låter galet tycker jag. Glöm inte att ta hand om dig också. Om inte för din skull så för min, jag som sitter här borta och ska oroa mig <3

2012-02-15 @ 07:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0