SENASTE VECKAN

Här komme ren drös med bilder från vad jag har haft för mig den senaste veckan när jag var internetlös.
Bakat lussebullar och klätt gran.
Kollat till våra vindurvsväxter och det är fullt av dem!
Druckit go kaffe.
Varit på luciafirande med svenska klubben i WA.
Virkat flera snygga väskor.
Varit på IKEA och spenderat mer pengar i matbutiken än inne på själva varuhuset.
Legat på stranden och göttat mig.
På julafton kommer vi ha 20 grader på natten och 40 på dagen. Svettigt.
Virkade lite mer. den här gången blev det "kläder" till två glasburkar.
 
Nu tänkte jag ställa mig och baka marknadsnougat/julgodis så det är klart. Min del av jul-lunchen är också att baka lussebullar, göra köttbullar och rödbetssallad. Får baka lussebullar imorgon, köttbullar och rödbetssallad på morgonen den 24 för resten av den dagen är det 'christmas eve' party hemma hos Anna och Adam.
Så himla trött på att läsa om folk som är SÅÅÅÅÅÅÅ stressade inför julen. Oh my god, som att den dagen inte är sker varje jäkla år?! Jag har aldrig stressat och inte gör jag det nu heller. Det hjälper ingen eller inget att freak ut och bli arg/irriterad. Nästa år tänker jag befinna mig i asien tror jag bestämt. Eller hemma hos mamma där ingen köpte julklappar förra året och några år tidigare så åt vi inte ens julmat på julen. Jag gillar inte ens julen, haha. Som min pappa sa när jag var liten "Varför ska man köpa en massa saker bara för att, det är bättre att köpa något när personen faktiskt behöver det"
 
Vill tacka mormor för julkorten!!! De har kommit fram till alla (även om jag gav fel nummer på en adress, men det var G fel) och de blev överraskade och glada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0