GIFT CARD SHOPPING SPREE

Eftersom det var 41 grader varmt idag så tyckte vi att det passade bra att hålla sig inne på olika varuhus med AC. Vi började på Spotlight där jag hade presentkort. Jag köpte massa grejer jag har velat ha hur länge som helst! Sen direkt upp till IKEA där vi hade ett annat presentkort. Halva Perth tyckte att det var en perfekt dag att gömma sig från solen där. Packat med folk, men vi fick tag i det vi ville ha och nu har jag ett litet "kontor/studio" i gästrummet!
Nu jäklar ska det bli fart i fabriken!
Åkte till IKEA utan en lista och det slutade så här. Restaurangen var smockad av barnfamiljer så det fick bli svensk varmkorv och julmust i kiosken på väg ut.
Sen jag fått min symaskin har folk gett mig allt i tygväg och det har skapat totlat KAOS i vår lilla lägenhet. Sängen fick åka ut, den används ju inte och tar upp halva rummet. (Oroa dig inte mamma, vi ska skaffa en sån där gästsäng som man viker ihop tills du kommer hit! Annars sa G att du får sova i sängen med mig och han på soffan. Det låter ganska bra tycker jag! haha)
SE SÅ FINT DET BLEV! Sitter här i skrivande stund och lyssnar på Swedish house mafia och virkar på en mössa i den neongula färgen som ni ser på bilden. Har dörren öppen och fönstret öppet och det blåser skönt rakt igenom lägenheten. Så länge det blåser lite på kvällarna så är det inte så illa med 40+ om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0