To do list!

Idag har jag följt en 'To do list', jag brukar göra det och tänka så fort jag fått allt gjort så har jag tid till att göra annat! Skitbra. Ibalnd tänker jag också 'när du är klar får du äta glass!!' Funkar alltid. På min lisa hade jag:
- Diska
- Städa micron
- Städa badrummet
- Tvätta
- VISUM:
Fylla i datum/länder
Fylla i namn på G's halvbröder
Skriva vår historia
- Ringa tax office
- Mejla banken om mitt taxfile number
 
Som ni ser så fick jag nästan allt gjort. Det tog sin tid så 'vår historia' får jag skriva imorgon. Nu ska jag strax göra mig i ordning för middag på en thairestaurang. Vilken bra belöning efter denna dag!
Bleker bort fläckar! Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0