It's been a long time since I had some fun

Vilken skitdag. Vill egentligen gå och lägga mig nu och vakna upp imorgon till en ny dag.
Dagen började 07.30 med ett telefonsamtal om att G's gammelmormor hade dött, och G gick från toppen till botten. Sen har vi flängt hit och dit till klockan 14. Det här visumet tar kål på mig. Började gråta i duschen. Tjatade till mig en tid på immigration kontoret, den 5/9 kl.11.00 ska alla papper lämnas in! De tar egentligen inte emot folk, utan vill att man ska skicka in alla papper med post. Man ska skriva ner alla sina bankdetaljer på ansökningen, men jag tycker inte alls att det känns säkert. Dessutom så vill jag lämna in allt personligen så jag vet att det blir gjort.
Nu ska jag dricka grönt té och fortsätta kika på Rebecca & Fiona dokumentären (love it!). Bjuder på några bilder som jag lyckdes ta under dagens bra stunder.
Den här blomman kallas kangaroo paw, det tyckte jag var roligt.
Det bästa med dagen var vädret! Strålande sol och 23 grader, så skööööönt. Man kan se city där borta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0