it's time to get fit

Har fått för mig att jag ska bli fit som fan. Äter ganska bra mat, och man mår verkligen så mycket bättre! Råkade somna i min säng 40min tidigare ikväll tills Albin kom och kastade polly i ansiktet på mig. Åt några och nu har jag så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. ufh.
Har ställt klockan på 05.00 för att röra på mig innan jobbet, eftersom jag alltid är så slut efter.
(Bra att skriva det här, nu MÅSTE jag verkligen ta mig upp imorgon)
Det är ju inte så att jag vill bli smal, för det är jag redan. Men att få en tightare kropp och lite muskler hade ju varit kul.
Vilken tur jag har som inte behöver stressa upp mig inför sommarn. Jag går ju efter Australienska årstider så jag har många månader på mig. Himla bra att jag har min egna personliga tränare och världens bästa kock till pojkvän!
Lucky me xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0