Last day

Sista dagen i mitt underbara land Australien, för den här gången. Jag packade den där förbannade väskan i 4h!!! Jag har gett bort 3 stora påsar med kläder/väskor/skor. Jag lämnar kvar 1 låda med kläder och fortfarande väger väskan runt 17kg! Jag var nära på att sätta eld på allt. Kära G får ta med sig alla mina sommarkläder tillbaka till Australien efter Bali, då jag inte har någon nytta av dem hemma i snön.
Tur är väl att man lär sig av sina misstag. Jag kommer aldrig släpa/köpa så mycket onödig skit igen. Total waste of money.

Jag tror jag har fått lite resfeber i alla fall, även om jag vill lägga mig ner och gråta ena stunden och får ångest av bara tanken på Sverige. Men nu ska jag njuta av mitt paradis!! Vi hörs kanske på Bali.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla Sara hjärtat det ska bli så roligt att träffa dig när du kommer hem, men jag är övertygad om att du kommer att resa tillbaka till Australien och G. Ha det så bra på Bali och Gilitravanga som är en stor upplevelse. Var rädd om dig!

2011-09-16 @ 21:02:44
Postat av: elina

Sara, kommer du någonting till Norge ??? :):) Hoppas ni har de bra på Bali!!

2011-09-19 @ 10:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0