I <3 Bali more than ever

Jag har det för bra här på Bali. Finner inte ord. Party, bintang, surfing, massage och SOL! Jag njuter varje minut. Vinner jag pengar någon gång i mitt liv tänker jag bosätta mig här i 3 månader. MINST.  Idag har vi bara legat på Kuta beach, G hyrde en surfbräda (han är helt sönderbränd på både rygg och mage, haha). Sedan åkte vi hem till en av hans balines kompisar, verkligen en upplevelse i sig. Hur alla bor ihoptryckta i små hus som är byggda av allt man kan hitta, med ett litet rum och en madrass som hela familjen sover på. Och alla barn som springer runt och tycker att det är jättekul att titta på oss vita. Vi satt på deras ihoptejpade golv och blev bjudna på mat ur små plastpåsar (hur gott som helst!) och vi gav dem presenter från Australien. Nu på eftermiddagen har vi fyndat lite solglasögonon och ska strax ut och äta middag.

Imorgon bär det av till Gili!
Jag längtar. Vi stannar där till fredag.
Jag har bara en sak att säga: Love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0