Bangkok

Sitter och fryser till dods pa flygplatsen i Bangkok. Det regnar ute och det kanns som att ACn ar pa -20 grader. Flygresan hit var val inte den basta. Planet holl pa att skaka sonder av alla luftgropar, jag satt mitt i en grupp av 10 man fran indien som hade glomt borsta tanderna och duscha och jag vill mest grata hela tiden. Kan inte bestamma mig om jag grater for att jag ar ledsen eller glad. Ledsen for att saga 'see you soon' till Geoff men helt galet lycklig over att fa se min familj! Maten var i alla fall riktigt bra och jag tittade pa tva bra filmer.
Nu ska jag bara halla ut 3h till sen far jag satta mig pa planet, somna och vakna i Sverige!

Halla familjen snart ses vi!!

Kommentarer
Postat av: rach

den känslan är så jäkla wierd. när man verkligene inte vet om man gråter för att man äe ledsen ellerr glad.

2011-09-28 @ 00:33:15
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0