6/9 2010 - 6/9 2011

Idag är det exakt 1 år sedan jag lämnade Sverige! Jag kan knappt fatta det själv, det har gått så fort men samtidigt känns det som jag inte sett mina nära och kära på 1000 år. Jag pussade och kramade mamma hejdå kl 05.00 på morgonen, sen skjutsade mormor och morfar mig till Arlanda där jag klev på planet till Thailand. Aldrig trodde jag att jag skulle vara borta så här länge! Jag har gjort så mycket och sett så himla mycket! Skulle vilja göra om hela året en gång till. Nu har jag bara 1,5 vecka kvar i Australien, sen ska jag njuta på mitt underbara Bali en gång till. SEN kommer jag hem! 1 år och 22 dagar senare.

Thailand




Malaysia





Bali







Australien







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0