I miss every second of it


Saknar Australien idag. Saknar allt som har med det landet att göra. Solen, värmen, festerna, alla snygga och trevliga människor, butikerna, stranden, down south. E-v-e-r-y-t-h-i-n-g. Har suttit och läst på (igen) om de två olika programmen som jag har varit intresserade av att plugga där nere. Jag har ju funderat i flera flera månader nu och jag börjar bli säker på vad jag vill göra när jag blir stor. Jag är alltså intresserad av att studera "Jurnalism" eller "Logistics and supply chain management" det lutar mest åt det sistnämnda. 3 år utbildning är det på båda, sen kan man fortsätta 1 år till för att få en master degree.

Det som hindrar mig lite är att jag älskar att vara fri och resa när jag vill. Fast samtidigt så har jag ju faktiskt hela livet framför mig att resa, jag är ju bara 20 år och jag har upplevt väldigt mycket redan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Att resa till Australien hade inte varit fel känner jag nu!

2011-10-15 @ 13:16:15
URL: http://atthecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0