Hey june!

Jag är en riktig youtube-fantast. Jag kan spendera timmar att bara glo på olika videos. Mest handlar det om smink/kläder/hår. Där de visar hur man kan göra olika frisyrer och hur du ska sminka dig för att få en speciell look. De visar upp alla kläder och accessoarer de köpt under en månad och olika outfits. Man blir otroligt "mätt" av att titta på såna videos. Jag kan nöja mig med att titta vad andra har köpt för fint när jag själv måste spara pengar. Sen blir jag inspererad av deras outfits och funderar själv hur jag kan sätta ihop kläderna som jag har.
Lite nördigt kanke, men hur kul som helst!

Igår hittade jag en ny favorit på youtube. Min första Australienska som jag hittat som är grym! Hon har en lite bohemisk/avslappnad typisk australiensk stil (precis vad jag gillar) och blandar vintage/second hand + alla mina favorit affärer som finns där nere. Hon kallar sig för heyyyjune och klicka HÄR för att komma till hennes channel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0