All I want is to travel

Elina, Emma och Veronica är framme i Filippinerna nu. De ska vara borta 2,5 månad. DET SLITER I MIG! Jag vet att jag nyss kom hem, men det gör ont i hela kroppen över hur mycket jag vill resa iväg nu på en gång. Jag vill svettas, jag vill bli solbränd, jag vill bo i en ryggsäck, jag vill inte ha bestämda biljetter, jag vill vara spontan, jag vill ha utmaningar, jag vill träffa nya människor med samma 'tänk' som mig, jag vill dricka buckets och dansa på stranden. Det är livet. Jag älskar varje kvadratmeter land med vacker natur, spännande kultur, god mat och som bjuder på nya erfarenheter.
Synd att pengar styr allt. Men jag jobbar förfullt för att kunna göra det jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0