Sales up!

Idag hade vi en liten tävlig bland oss i kassan. Vi fick after eight uppradade bredvid oss och så skulle man försöka sälja så många man kunde. De var väldigt svåra idag, men så fort jag körde på mitt övertrevliga jag så gick det undan och jag kom över det analet man skulle ha för att få en present!

Jag fick en liten väska med produkter från Clarins Paris. Jag blev så glad och paff! (trodde ju att man skulle få godis eller nåt) De normalstora produkterna ligger i snitt på 300-400kr st och ska tydligen var skitbra. Det ska bli så kul att prova dem.

Idag såg jag att vi anställda få "julshoppa" i butikerna på flygplatsen (förutom Taxfreen) sista helgen i november. Vi får 50% på alla Lonely Planet böcker på bokhandeln!! I'm gonna go bananas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0