Skulle kunna leva på....

Mexikans mat - Det finns inget stopp, jag kan äta det varje dag utan att bli trött på det. Det är det bästa som finns och en gång åt jag det 4 dagar i rad när jag bodde själv i Norge och blev sjuk (haha).

Fisk - Jag har blivit överkänslig när det gäller kött och fågel (1. jag kan inte ta i rått kött eller fågel utan att få kväljningar. 2. Minsta lilla motstånd när jag tuggar ger mig kväljningar), men fisk kan jag äta hur mycket som helst. Speciellt lax såklart, ibland köper jag rökt lax som lördagsgodis.

Pommes frites - Vem älskar inte det? Eftersom jag lärt mig äta ketchup nu så kan jag äta hejdlöst mycket pommes med ketchup eller mjonnäs.

Rocky road - Jag älskar choklad och jag älskar marshmallows så det finns inget bättre än rocky road. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0