New phone


Min nya vän, som gick lös på ynka $99. Duger helt ok för mig som inte kräver mer än att man kan ringa och smsa. Dock så gav smartskaftet som sålde mobilen till mig FEL simkort...hon gav mig Lycamobile och jag skulle ha Lebara. Skickade röksignaler (facebook) till min pojkvän och bad honom fixa ett nytt simkort till mig. Har ju $10 voucher till Lebara, så jag får vänta lite till innan jag kan börja mobilnörda mig. Kan hända att jag så hålla mig till imorgon.

1. Jag har inte Å,Ä och Ö som jag hade hoppats på. (Får hoppas att ni där hemma förstår mina sms i alla fall)
2. Den nya luren är 'made in china' skulle jag gissa, man kan bara välja engelska eller kinesiska.
3. Jag kan ha 2 simkort i den samtidigt!! Ska prova att sätta i mitt svenska (om jag kan hitta det) i 'SIM2'-hålet och se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0