Något jag hatar

Är mataffärerna här nere. De får mig att vilja lägga mig på golvet och skrika,sparka och gråta.
Jag saknar Ica Maxi.
Jag gör en plan över om jag behöver köpa något under dagen, går till affären på eftermiddagen. Foodworks (en mindre mataffär) har ALDRIG det jag behöver, igår tex. då var all form av creme fraiche eller liknande slut. Coles/Woolworth är så stora att jag ALDRIG hittar sakerna jag ska ha, jaha nämen varför tänkte jag inte att tonfisken såklar är på hyllan bredvid bakgrejerna! Helidiotiskt.
Jag letar efter något att ersätta det som var slut eller jag inte hittade, läser på etiketterna, förstår inte helt vad grejerna är men ungefär. Slutar med att det inte alls liknar/smakar som det jag skulle ha från början!
Sån jäkla waste of money.


Jag får helt enkelt bli rik så jag kan shoppa roligheter istället. Skor, kläder och väskar förvinner ju inte på en gång. Så kan jag ha en egen kock eller äta ute istället! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0