Smälte nästan bort idag

Här snackade jag om höst för någon dag sen. Struntprat. Idag trodde jag att jag skulle dö när jag var ute, så varmt det var! Blev ju inte mindre svettigt av att jag hade longboarden med mig. Fönstershoppade i en second hand butik, sen skulle jag köpa ost och knäckebröd och jag hade $10 med mig, och jag räknade ut att det skulle bli precis $10. Nehe, $10.25 blev det. Killen vägrade bjuda på 25 små cents, usch vad sur jag vart. Tog mitt knäckebröd och gick. Efter det har jag dammsugit (äntligen!), och städat lite här och var. Dessutom har jag tvättat igen, så himla skönt med egen tvättmaskin nu. Sök mer jobb har jag gjort, eftersom caféet här nere inte behöver en full-timeare just nu, bara några dagar lite här och var och jag vill jobba heltid.

Nu ska jag fortsätta laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0