Orange

Ja men det här fixar ju jag! Gjorde två flätor på mig själv och körde på hej-jag-är-svensk-och-söt-viss-vill-du-ge-mig-ett-jobb? Sen traskade jag in på caféet nere på gatan och beställde en iskaffe och de 2 killarna bakom disken började prata med mig och utan att jag ens hinnar fråga själv så frågar managern om jag vill ha jobb. HEJA MIG. Jag ska gå dit imorgon med mitt CV och ha ett snack med dem. Så nu får ni hålla tummarna! Sedan promenerade jag på några bakgator in till stan och hittade massa mysiga caféer och små butiker i närheten av där jag bor (tänker gå förbi där imorgon också och knäppa kort och titta lite i affärerna). Gick in på second hand butikerna i Freo, vilket är obligatoriskt för mig och gick till ett internet café och printade ut mitt CV. Sätter man bara en liten dynamit i rumpan så kan det faktiskt hända saker!


Eftersom orange är en färg som gäller i vår (höst för oss här nere) så blev den här min från second hand, $3. Väskan fick också bli min för $2. Spänderade alltså ca.30kr totalt, det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

Det klart du får jobbet, vem vill inte ha en smart och duktig tjej som du hos sig?! Kram.

2011-03-13 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0