Morrn morrn

Gooood morgon everybody, eller god natt till er hemma i Sverige eftersom klockan är före midnatt hos er. Jag är uppe med tuppen idag för att pussa hej då till min G som jag inte kommer se på hela helgen. Han överger mig och åker 7h in i landet för att spela fotboll.
Ska tröstäta tacos bara för det. Heheh.

Igår blev ju inte som jag skrev, det blev mycket bättre. Ida gav sig inte och lyckades övertala mig att hänga med ut till den irländska puben i Freo. Där var det proppfullt med folk i gröna hattar och kläder. Nästan lite klastrofobiskt mycket folk. Dessutom rökte alla så man hade svårt att andas. Avnjöt två corona på uteplatsen och snackade med trevligt folk. Hela atmosfären var så skön!

Blev hemfärd före 23 och ställde mig i duschen för att spola av den stinkande röklukten som hade fått mig att må illa. Jag är glad att jag hängde med i alla fall, grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0