Ke$ha live at Challenge Stadium




Låt: Sleazy




Låt: Backstabber


Konstig och underbar som hon är så drack hon låtsasblod till låten Cannibal.

Låt: Grow a pear

Låt: We R who we R

När vi först kom fram till Challenge stadium såg det ut som att vi skulle på en Justin Bieber konsert då majoriteten var 13-åriga tjejer eller yngre. Väl inne hittade vi baren där vi drack öl medans förbandet spelade och jag såg att det faktiskt var väldigt många i min ålder där. När Ke$ha klev ut på scenen blev det någon slags hysteri bland småtjejerna och jag har aldrig varit med om så höga skrik i hela mitt liv! Haha. Själv stod jag med gåshud över hela kroppen när hon började sjunga. Det var så fantastiskt bra! Hennes röst lät precis som från skivorna, oftast brukar jag bli lite besviken när jag ser band live eftersom det inte låter likadant som man föreställt sig. Det var verkligen en show med dansare, klädombyten, olika grejer på scenen och inte barnvänligt för 5öre! Jag undrar vad föräldrarna som var där med sina 9-10-åringar tyckte... svordommarna flödade ur hennes mun, hon pratade om sex och drack låtsas blod (haha). Hon är så konstig men underbar och jag kommer helt klart se henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0