Fick jobbet!

Har precis hällt i mig en flaska isté. Är himla nöjd med mig själv. Jag fick jobbet!
Det var två riktiga härliga personer som höll i intervjun. Vi pratade om resor och de förklarade hur caféet fungerar, ska bli kul tycker jag. Dock så får jag vänta tills i slutet av nästa månad eftersom de fortfarande håller på att bygga stället. Får skaffa mig lite strö-jobb under tiden. Vad jag längtar att få jobba igen! Wiiiiiie.

Var extra kul att jag och Ida tog samma buss utan att veta om det. Gick lite i affärerna och Ida köpte äntligen de magiskt snygga skorna! Själv hade jag $5 kvar på mitt presentkort så jag köpte några armband som var på rea.


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

Grattis till jobbet tjejen, bra jobbat!!

2011-03-31 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0