Att älska något man hatat



Ligger i sängen så här på kvällskvisten och filurar. Jag har lärt mig så mycket under de här 6 månaderna jag varit borta från Sverige. Det mest fantastiska är nog endå alla mat som jag lärt mig älska! Äter verkligen allt tycker jag, det tycker såklart inte min pojkvän bara för att jag berättat att jag inte äter bönor, tomater och pumpa...men hur många tycker sånt är gott egentligen? Innan jag åkte HATADE jag: avokado, ketchup och daim. Nu äter jag avokado till ALLT, samma med ketchup! Daim köper jag så fort jag får chansen och frossar verkligen i det. Sen finns det ju en hel del annat som jag äter hysteriskt mycket i perioder, men det är ju ingen matblogg det här. Nu ska här sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0