Swedish midsummer party


Ida, Jonna och jag och kransar hade vi såklart! Deras var av riktiga blommor, min var en slinga med plastblommor som jag köpte och gjorde till en krans.

Majstången var på plats!

Det fanns drinkar med snaps i att köpa.

Hade en jäkla otursdag igår. Men för att göra det kort så:
1. Jag fick nagellim (köpte ett set för att göra acrylnaglar hemma) på läppen och jag fick inte bort det. Efter mycket slit/filande fick jag bort det, men nu har jag ingen känsel i läppen istället.
2. Jag måste sluta gå ut i shorts!! Det är vinter Sara, det är kallt. Det där med 'vill man vara fin får man lida pin' funkar inte. Jag frös så jag var blå innan vi åkte hem igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0