Gilla läget

Kvinnan (med extrem Stockholmsdialekt) på ambassaden hade ju noll vettigt att säga i alla fall. Ringde ett till samtal till andra sidan landet, nämligen immigration blablabla i Melbourne. Då vart det plötsligt svårt att hänga med i vad de sa istället. Men nu vet jag hur det ligger till med allt. Lösgodis, hushållsost, leverpastej, messmör, korv och bollnäsfil se upp snart kommer jag!
Först så får jag nöja mig med det svenska jag kan få här nere:
1. Midsommarfest på Ilama bar i Subicao på lördag.
2. IKEA på tisdag (Åh dammsugare, hårdbröd och kanelbullar!)

Ibland vill jag bara åka hem NU, ibland får jag sån ångest över bara tanken. Haha. Det blir nog bra, hur den än slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0