Busy


Helt plötsligt finns det ingen tid kvar till någonting? Jag tror jag glömt hur lite tid man får över när man jobbar.
Idag var jag och tränade att göra kaffe och hjälpte till med lite allt möjligt. Det uppskattades otroligt mycket. Något annat som jag fick beröm för var mitt kaffe, både byggarbetare, manager och ägare och Geoff och hans chef var mycket nöjda. Fick kommentaren 'den bästa kaffe han smakat'. Det känns bra jag känner mig redo nu, hit me liksom. Imorgon måste det sista förberedas så vi får öppna på fredag.

Jag har stått upp hela dagen, jag satte mig ner nyss för att äta middag. Tvätta, diska, laga middag, hänga tvätt, tvätta mera, städa lite i sovrummet, prova min nya jacka (JA! Jag har köpt mig en jacka, jag slipper frysa nu) och diska mera och nu ska jag baka kladdkaka som herrn ska ta med till jobbet.

Måste sätta fart med den där kakan nu, det tar ju över 1h i den där förbaskade gasugnen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0