Tankar

Igår låg jag och läste blogginlägg från de som överlevde massakern på Utöya, sedan kunde jag inte sluta tänka på det. Hur en hade lagt sig ner och spelat död medans den där äckliga människan sköt alla runt och två skadade tjejer som försökte hitta skydd och hjälpa en liten 8-åring. De beskriver den starka lukten av blod och döda människor överallt. Ett annat inlägg är skrivet av en mamma till en av flickorna som överlevde. Hur otroligt glad hon är att hennes dotter är hemma, men att det är en lång väg tillbaka till ett normalt liv.
Usch, det är så jäkla hemskt jag finner inte ord.

Eftersom jag fortfarande ligger sjuk som bara den tänkte jag titta på något roligare istället för att läsa om tråkigheter. Jag ska titta på en av mina favorit filmer The Beach, och hoppas att jag också kan hitta en ö som den. Skulle vara såååå skönt att bara leva livet på en öde ö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0