Souvenir-shopping!

Jag hatar vädret, kan inte solen och värmen komma tillbaka nu? Jag höll på att blåsa bort när jag skulle ta mig in till stan. I alla fall.. så har jag gått på souvenir-shopping! Jag ska ju faktiskt åka hem snart och lite roliga saker måste jag ha med mig hem till familjen. Det blir varken stora eller mycket saker eftersom jag ska försöka få med mig hem mina egna saker och dessutom ska jag till Bali. Det är tur att Thaiairways låter mig ha 23kg, för det kommer jag ha.

Köpte en koala till mig själv och ett skydd till mitt pass, resten är till familjen men det kan jag ju inte visa här det blir en överraskning!


Nu ska jag städa lägenheten och rensa bland mina kläder (för allt kommer jag inte få med mig hem).
Förresten, kan ni se den nya designen på headern som jag la till för några dagar sen? Den syns inte i firefox men i explorer ska den synas.

Kommentarer
Postat av: rach

ser i firefox woho :D

2011-07-29 @ 11:02:42
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Sara

Jasså! :O För jag använder firefox och kan bara se min gamla header :/ satt och blev skitförbannad och krånglade med koderna. Sen såg jag att den syns i explorer, men vad bra att alla kan se den utom jag xD

2011-07-29 @ 11:35:35
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0