Football

Morgon-kaffe med G och sedan spenderades hela dagen på fotbollsklubben, i ösregn. Jag ville nästan döda mig själv. Hade ju inte tänkt följa med först eftersom vädret har varit så dåligt de senaste dagarna, men solen sken så optimisten Sara tar på sig shorts med ett par tunna strumpbyxor under. Sen kom ösregnet efter 1 timma, då frös jag ganska duktigt resten av tiden. Efter det blev det mat och en power nap på 1h hemma hos G's mamma, sen tillbaka till klubben där min pojkvän vann pris. Duktig är han.

Nu har jag smällt i mig glass och fått en förvånande samtal (eller egentligen inte jag bara väntade på att det skulle ringa någon dag). IN YOUR FACE! säger jag bara. Jag är så jävla bra och jag älskar när folk inser hur bra jag är så de ångrar vad det kastat i ansiktet på mig tidigare. HAH!

ph: http://imfancy.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0