Sunday night

Har precis tittat på avsnittet om Thailands full moon party (eftersom jag missade det igår). Jag vill fortfarande åka dit och kommer att göra det. Jag blir inte skämd eftersom jag rest i asien tidigare, jag känner att jag vet vart gränsen går när man är där och vad man måste tänka på. Båtolyckan i avsnittet är otroligt ledsam, de har riktigt otur. Standarden och säkerheten är mycket dåligare där, man prutar till sig de billigaste biljetterna och att åka båt mitt i natten är väl inget jag skulle göra. Det andra som jag aldrig heller skulle göra är väl att hoppa över ett brinnande hopprep!? Hur idiotiskt är inte det, klart som fan at folk bränner sig.

Men som sagt de 4 tjejerna som de följer i avsnitett har hur kul som helst!

Här är avsnittet så ni kan kika på det om ni vill:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0