Bowling

Herregud vilken bra kväll jag hade igår! Jag var inte alls sugen på att bowla men jag hade ju inte sett Jay, Adam och Danny på skitlänge. Senast jag bowlade var med dem på Bali. Discobowling och rom/cola (okej så stenhård är jag inte, jag drack söta drinkar istället medans killarna höll sig till det där äckliga), jag förlorade med pinsamt lite poäng. Skyller på att jag anväde en bowlingkula på 7-8kg medans de kastade 14kg. Dessutom fuskade de. Efteråt klämde vi in oss i bilen, och är man minst får man minsta platsen. Jag satt verkligen ingjuten mellan Adam och Jay i baksätet. Vi hamnade tillslut på en tha-resturang på south st. Rent lycka då jag varit sugen på thaimat i över en vecka. Matkoma och babbel om minnen från Bali fick oss att gapskratta. Det där killarna tar priset i galenskap kan jag lova.
Landade i sängen strax före tolv och somande direkt!

Här är dem allihopa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0