Blixtar och dunder

Inatt tror jag helvetet bröt ordentligt ordentligt. Jag vaknade med ett ryck mitt i natten. Det började egnetligen tidigare på kvällen när jag låg i bubbelpoolen för att vila upp min kropp och jag såg världens blixt utanför fönstret och det dundrade till ordentligt. Sen var det tyst. När vi kom hem började det spöregna och då menar jag verkligen spöregna, jag trodde det skulle regna hål i taket. Det blixtra lite och blåste som tusan. Sen mitt inatten då började det blixtra och dundra så mycket så jag vaknade. Allt hände otroligt nära och där låg jag vaken i flera timmar då det var omöjligt att somna i oljudet. Idag såg jag på tv att hus hade slitits sönder av stormen och det ska tydligen komma tillbaka ikväll. Får hoppas på att jag får sova bättre ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0