Tur i oturen?

Sitter och äter vaniljyoughurt med banan och taost med avocado och lax till frukost. I ett soligt och varmt Perth. På tv ser jag hur översvämmningarna sväljer Brisbane, staden jag nyss vara i. Folk dör, blir av med hus och bilar och är utan mat. Jag är så himla glad att jag tog mig därifrån när jag gjorde det.

Tar lite tid innan alla bilder kommer upp, har så många och igår åkte vi ut till Rottnest Island. Världens paradisö, solning och snorkling. När vi var mitt på ön hittade vi en liten Quokkas (liten känguru blandat med råtta typ), SÅ SÖT jag ville ta med den hem! den var helt orädd och vi gav den lite vatten i en kork som den blev mycket glad över.

Idag ska jag hänga inne i Perth city med Sofie, Elina och Björn. Sen är jag medbjuden på födelsedagsfester och evenemang i helgen, ska försöka rensa och få upp lite bilder också.


Bild från igår, Rottnest Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0