Så satans varmt.

37 grader varmt. Jag har legat utslagen hemma hos världens bästa Ida och lyssnat på musik och kylt ner mig i poolen. Druckit iskaffe och haft det bra. I onsdags hade vi det superkul i Subiaco innan vi skulle till Leederville och dansa. Satt i en park och bara pratade och nöjt av livet. Ni är så himla bra tjejer.

Nu ska jag duscha och fixa till mig lite eftersom min fina pojkvän har bjudit ut mig på middag på Little Creatures ikväll. Dessutom ringde han överlycklig och berättade att han hade fått det nya jobbet!! Så vi ska väl fira det lite.


Kommentarer
Postat av: Jonna

fett snygg brud, och du är också jävligt bra !

Ses imorgon över en öl min sköna . Hälsa grattis till din man , pusspuss

2011-02-25 @ 13:38:50
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0