REA


Man måste bara älska när det är rea på designprylar! Fick tag på en fin fin sak från Stella McCartney i hennes sammarbete med Target. Kamerna dog dock precis när jag tog den här bilden, så jag får lägga upp en bild på vad det är i senare.

Dessutom tog jag steget...OCH KLIPPTE MIG! Herregud jag har nog aldrig varit så nervös och svettig i hela mitt liv. Mitt älskade hår. Började dock nästan gråta när hon visade mig hur skadat mitt hår var (jag har inte klippt mig sen april!!), på ena sidan hade håret gått av för det var så slitet och var ca 1dm kortare än andra sidan! Såg verkligen hemskt ut, och jag har inte sett det tidigare, pinsamt. Det tog inte mer än 10min så hade hon klippt av 1dm runt hela huvudet och jag är NÖJD. Känns bra att ha friskt och fint hår igen, även om jag så gärna vill ha lånt hår ner till midjan.

Kommentarer
Postat av: rach

du kan få lite av mig :) jag har snart ner till midjan, helt seriöst, eller jag har de rättare sagt; några cm till och de nuddar typ svanskotan xD

2011-02-04 @ 10:32:08
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0