Lunchdate med Ida

Vilken härlig dag! Vaknade pigg och glad strax efter 09.00, solen sken som vanligt och jag besämde en lunchdate med Ida på ett café i Bicton (alltså inte långt ifrån där jag bor). Jag började gå och kom på att jag glömt smörja mig med solkräm och jag hade inget vatten heller, men jag gick på och gick och gick men hittade inte. Ida ringde några gånger och frågade vart jag var men jag hade ju ingen aning. Blev lite irriterad på mig själv att jag inte kan inse att det är inte lika lätt att hitta i det här landet som hemma i Sverige. Jag känner i alla fall att jag har gått för långt och svänger in på en väg och kommer ut vid McDonalds vid Canning hwy, jag har då gått hela vägen hem till Ida nästan, haha. Jag har gått i en stor cirkel men tillslut kommer Ida och möter mig och vi slår oss ner med en iskaffe och jag beställde en macka med kyckling och avokado. Där satt vi i ca.3h och bara pratade om allting och berömde oss själva hur duktiga vi är som tagit oss hit. Sen när jag skulle gå hem så hittade jag den rätta vägen som tog 15min max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0