IKEA<3

Har ägnat hela förmiddagen på världens bästa IKEA. Vi behövde köpa lite småsaker och jag handlade såklart i matbutiken! Jag kan inte sluta le när jag går runt och det står RÄTTVIK, STOCKHOLM och KARLSTAD osv på möbler och inredning. Det får saknade att lägga sig lite om man får en dos av IKEA någon gång varannan månda.


Köttbullar, potatis, lingonsylt och brunsås till lunch och en liten prinsesstårta till efterrätt! Blev helt förskräckt och skrek rakt ut när hon började lägga pommes frites på min tallrik istället för potatis!! Är hon helt galen eller? RÄTT SKA VARA RÄTT!

Världens bästa stad, sol och blå himmel. Bästa platsen i världen.

Köpte inte så mycket, men jag hade fokus på att hitta bröd och med mig fick jag: Ballerina, flädersaft, dammsugare (har en pojkvän som älskar dem!), leksands knäckebröd och svensk hällakaka!! Nu är jag en väldigt lycklig tjej.

Nu ska jag diska av alla småprylar vi köpte sen fixa lite inför ikväll då jag ska till Leederville och dricka vin med mina fina, Jonna och Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0