Good Vibes

Grym festival! Jag hade så jäkla kul och dansade tills jag var helt dränkt i svett. Det var molningt (för en gångs skull) vilket passade perfekt. Sverige har mycket att lära sig till sina egna festivaler, för här behövde man inte stå i en bar och dricka öl utan man fick gå runt på hela området och man fick åka gratis tåg/buss hem efteråt. Hur bra som helst.



Emily, Zoe, Cody och Geoff.




I det här tältet dansade vi tills vi var helt dyngsura.

The Ting Tings.

Några killar (som bjöd oss på dricka) och Ida och Becca.


Miike Snow, från Sverige är dom och när de sa det så tror jag att vi hördes mest i publiken.

Faithless, sååååååå grymma!

Åt två kyckling kebab och hade så ont i fötterna att jag var tvungen att sitta ner när de sista banden spelade. Jag önskar att det gick att spola tillbaka tiden, vill bara gör om det igen! Har en video som jag ska försöka ladda upp sen också men nu ska jag möta Ida på café 58 för en fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0