A taste of the south west

En drös med bilder från våran tripp söderut.


I ett litet hus mitt ute i ingenstans drack jag världens godaste öl.

F.v: Citronöl, chilliöl, 2 x passionsfruktöl, hallonöl, kola/vaniljöl!

Kl.05.00 var vi uppe för att kika på dessa latmaskar (de ligger ju gömda i skuggan hela dagen annars)

Vi passade även på att leta surfbryt precis när solen gick upp.


Australia Day fortsatte så här efter en sväng till stranden lyssnade vi på musik och jag drack alkoläsk i vinglas.

Det vita i ansiktet är zink som blockerar solen helt, eftersom jag brände mig lite.

Åkte till en vingård och köpte vin, köpte 4 till några dagar senare.

Många eftermiddagar såg ut så här, öl och kortspel.


Jag hittade polkagrisar på det här stället!!!!! LYCKA!

Åt väldigt god ost men ville bara kräkas när jag kände lukten av vissa.

Mjölkchoklad, Vitchoklad, Mörkchoklad.


Man fick äta hur mycket gratis choklad man ville, sen beställde vi det här...jag fick en överdos av choklad.

Fiskade en kväll och det här monstret dyker upp och skrämmer livet ur mig. En stor stingray.

LYCKLIG TJEJ!

Lite räddd var jag i början, att den skulle bli arg för att jag rörde den men den var så snäll så.

Den här hade en bäbis som tittade ut lite då och då ur pungen på magen.


Den lilla farmen hade även marsvin, kaniner, olika fåglar, hästar och får.

Får och Emuer, en spottade på Geoff och jag skrattade! haha.

Den här filuren (ca.1m lång) sprang över vägen när vi skulle titta på utsikten.

Otroligt fina och gömda stränder, klippor att fiska på, och stora vågor att surfa på men ganska farligt också.


Kommentarer
Postat av: rach

åh ser mysigt ut :) saknar dig din lilla apa :C som sagt, hade de inte varit så dyrt så hade jag inte tvekat på att hälsa på dig ;)

2011-02-02 @ 13:51:16
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Anita (Frans mamma)

Jättefina bilder!!! Ser och låter spännande och härligt där borta i världen. Ville bara lämna ett avstamp så du vet iaf vem en är som stadigt läser din blogg :)

2011-02-03 @ 16:02:54
URL: http://anuttus.bloggplatsen.se
Postat av: Lisaaaa

Jag älskar dina bilder,jag älskar hur bra du har det, jag älskar till och med hur avundsjuk jag är.

Jag följer din blogg varje dag Saris & jag hoppas du verkligen har the...time of your life;) hihi.

Jag saknar dig<3



(Hittade för övrigt en gammal dagbok från 2006

där det stog Sara- Världens

gullunge. Du+Jag+Pierre=Kärlek ;)haha <3

2011-02-04 @ 16:16:38
URL: http://sommarensvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0