Juletider

Jag har haft besök av min fina familj över jul. Min mage är ett svart hål, jag har ätit och ätit. Julgröt, julmat och julgodis i flera dagar. Eftersom jag inte firat "svensk jul" på 3 år, så var det riktigt gott med all mat. Det bästa var att vi inte hade köpt några julklappar. Det är ju allt julen handlar om för folk, de stressar ihjäl sig över julklapparna. Vi har slutat med dem. Otroligt skönt att bara njuta av sällskapet. En av mina bästa jular måste jag säga.

För att hålla mig borta från mellandagsrean har jag tittat på massa surf-filmer. Mina nya favorit är 'Soul Surfer' SE DEN! Love it. Jag vet inte hur många gånger jag varit inne på La Point hemsida det senaste 3 månderna och tittat på surf-resor. JAG MÅSTE LÄRA MIG SURFA!

Havet är det bästa som finns och har en sån otroligt lugnande effekt på mig.

Kommentarer
Postat av: Hanky

Åh jag älskar älskar också Soulsurfer. Bästa filmen! Ser att du bott i Perth, är själv i australien nu men inte hunnit till Perth ännu. Är det värt att åka dit? Är på andra sidan kusten nu... Måste hitta boende i surfers nu, men sedan ska jag lusläsa din blogg, speciellt från tiden i perth :D ha de gött!

2012-01-15 @ 01:37:58
URL: http://runawaydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0